fredag 5 februari 2010

Fredag natt

Och jag har nyss kommit hem från en sån där underbar kväll som kommer så oväntat :) Låg hemma på soffan, utslagen efter akupunktur och simning i badhuset, och funderade på om jag skulle stanna kvar där jag var och mysa ner mig ännu mer eller om jag skulle ta på mig mitt "ansikte" och gå först på bio och sen ut på krogen och kika lite, när jag ändå är ledig. Bestämde mig för det senare så fick i speedfart lägga make-up och fixa lite fluff i barret. Såg premiären på "Prinsessan och Grodan" (Jag och typ 50 ungar..) Fick med mig maskinistan på en liten krogsväng. Fastnade på restaurangen där jag jobbar och lyssnade på ....musik??... Nån stod och spelade iaf och gol som en jag vet inte vad. Och han roade oss enormt mycket!!! Många glada skratt med underbara V och några till :) Jag behövde denna kväll! Energinivåerna påfyllda :)

Nu ska "ansiktet" bort och jag ska ner i sängen :)

2 kommentarer:

  1. Vi sjöng bättre!!
    "Snälla och rara, helt underbara.." :D

    SvaraRadera
  2. Lät som en toppenfredag! Och du...Keanu hehe.. Kram på dig

    SvaraRadera