söndag 17 oktober 2010

Envis

Varför envisas jag med att sitta här i soffan när jag sedan ett par timmar tillbaka är så rastlös att det bara kryper i hela kroppen?? Lathet tror jag visst det kallas och jag har drabbats stort idag. Som jag skrev tidigare har jag eg en massa jag skulle kunna göra för att stilla rastlösheten, men det ids jag inte. Har helt enkelt inte lust att göra det jag borde.
På TV visas bara en massa repriser som jag antingen redan sett eller inte är intresserad av, men envisas med att titta på ändå... På datorn har jag redan kollat det jag brukar kolla......både 2 och 3 gånger dessutom...

Runt 18 ska jag iaf bege mig till grannkommunen och få lite kvalitetstid med en väninna. Vi ska återuppliva det våra mammor pysslade med... Syjunta...hahahaha!!! Jag, som lärde mig virka mormorsrutor för knappt ett halvår sedan, ska försöka lära min väninna att virka.. Kan ju bli riktigt spännande :)

Ska mumsa i mig lite apelsin nu och hoppas att C-vitaminerna kan jaga bort förkylningen....Vill ju inte vara sjuk när jag ska åka bort om en vecka..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar