söndag 24 april 2011

Påskdagen

Hela påsken har gått i jobbandets tecken... Rätt skönt faktiskt, och har det känts jobbigt tänker jag bara på alla pengar jag tjänat under helgen :) Storhelg is the shit!!! :) Men nu sitter jag här och gör sista natten för denna omgång, fr o m imorgon är jag ledig ända till den 4 maj :) Det ska bli så underbart!! Kommer att resa bort lite och få umgås m mina nära och kära i grannlandet.
 Även om jag jobbat natt hela helgen har jag ändå hunnit träffa lite vänner. Jag vill verkligen fortsätta att jobba natt, jag mår verkligen såååå bra av det. Jag hinner med mig själv och mitt liv, mina vänner... Det hjälper ju naturligtvis till att jag tjänar bättre på att jobba natt och därmed skulle kunna släppa mina andra jobb, men för tillfället kan jag inte det, inte när detta bara tillfälligt, nattjobbet. Snart ska jag gå ner på dagtid och deltid igen... Crap!

Äh! Jag har det bra. Jag fick chansen på nattviket och det är jag glad för :)

Ha det bäst!

1 kommentar:

  1. Ja det är skönt att hinna ha ett liv också. Man får ta vara på stunderna Puss

    SvaraRadera