tisdag 19 januari 2010

Första gången

Jag har haft mitt körkort i mååååånga år... Under dessa år jag aldrig ägt en bil, fram till nu. Jag har som "gammal" skaffat min första bil. Vi skrev papprena förra veckan :) Denna vecka följer jag upp mitt första bilägande med att skaffa min första fortkörningsbot... :S Inte lika lyckligt... Men måste ju säga att jag klarat mig bra hittills. Jag har kört prickfritt på papper, inte ens en parkeringsbot :) Så, det var väl dags nu då.. Jag har inget att skylla på så det var bara att ta emot boten, tacka för mig och fortsätta köra till jobbet. Trist med 1500 kr minus meeeeeeen jag förlorade inget körkort :) Jaja, nu är det gjort :)

1 kommentar:

  1. Fy vad jobbigt, allra helst när man är fattig nog ändå i januari, men har man bråttom så har man hehehe ;-) Ha en bra fredag kram

    SvaraRadera