söndag 31 januari 2010

Sitter på jobbet, ensam nu, vilket är rätt skönt. Jag behöver inte vara trevlig mot någon annan än de som ringer. Är inte riktigt på topp idag, har ont i halsen och feber på G... Hoppas det inte blir värre än så här, jag ska ju få akupunktur imorgon och har dagen inbokad med en del annat :) Att bli sjuk står inte med i kalendern så det finns det inte tid med ;)

Har haft en rolig helg i övrigt. Jag var ju ledig från krogen och kunde istället gå ut med vänner och lyssna på trubadur i fredags. Blev till slut riktigt bra ;) Igår hamnade jag, efter jobb, på en annan krog fick umgås med goa vänner igen. Kvällen avslutades lite tidigare, var inte på topp, men jag hade skoj :)

Nu ska jag luta mig tillbaka och bara koncentrera mig på jobbet...

5 kommentarer:

  1. Har du nånsin haft "Att bli sjuk" i din kalender?? :O

    SvaraRadera
  2. Nej, det finns det inte plats för ;)

    SvaraRadera
  3. Jag tror inte jag haft det i kalendern när det funnits plats heller.

    SvaraRadera
  4. Men nu fick jag lova att göra plats för det :S

    SvaraRadera
  5. BRAAA!!! Man måste lyssna på sin kropp mellan varven... det gäller er båda!

    puss & kram till er

    SvaraRadera