torsdag 29 oktober 2009

En helt vanlig torsdag

Var till storstaden idag för att shoppa lite på underklädesaffären. gick därifrån 829 kr fattigare men inte ledsen :) Hälsade sen på kusin på hennes jobb och gick därifrån 400 kr fattigare och ett par snygga skor rikare :) Har länge letat efter ett par stövletter med kilklack så jag är glad. Sen bar det av mot jobbet för att jobba kväll. Svarat i telefon och skrattat ihop med underbara kollegor, det är det som gör det värt att jobba :)

Snart blir det sängen och försöka sova, ska försöka ta mig upp relativt tidigt imorgon. Ska bl a få lite manikyr...Lite omtanke och beröring om än bara på händerna, är just vad jag behöver just nu. Att varje dag få beröring från en annan människa är livsnödvändigt. Kroppen mår inte bra av att aldrig få kroppskontakt, det finns vetenskapligt bevisat. Inte konstigt att jag mår som jag gör i kropp och själ ibland. Nåja, kroppen värker jämt, men oftast klarar jag av att leva med smärtan; jag har ju gjort det i så många år att jag har vant mig....Själen...ja.....

Nu sova och inte gräva ner sig :) Det mår jag bara dåligt av. Inte känna efter, bara onödigt... Gör för ont då..

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar