torsdag 22 oktober 2009

En ledig dag

Började dagen m att bli väckt av telefonen och bli erbjuden jobb imorgon på en krog i grannstaden, men fick lov att säga nej då jag redan har jobb i helgen så det räcker och blir över :) Snickarn fr mitt bostadsbolag kom förbi för att kolla i mitt kök. De håller med om att jag har alldeles för kallt och att det inte står riktigt rätt till....Det är ju det jag sagt i ett års tid nu, så skönt att äntligen få det bekräftat också :)

Skyndade sedan i väg för att fika med en kompis som jag inte träffat på länge. Mycket trevligt även om det inte hann bli så länge

Eftersom jag inte hade lust att åka hem till städning och tvättning så satte jag mig i bilen och åkte till grannstaden för att hälsa på en väninna i hennes butik. Hade en mycket trevlig och givande eftermiddag i hennes sällskap... :)Många goda råd fick jag :) Tack!

Resten av kvällen ska jag nu bara luta mig tillbaka i soffan och ladda inför morgondagen. Kanske ska tvätta en tvätt också....Skönt att ha egen tvättmaskin i lägenheten :)

Ha det!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar