lördag 25 september 2010

Jobbdag

Började skriva om hur jag idag kommer att jobba på två jobb och att jag inledde dagen m att få en skön sovmorgon...men nånstans på vägen tappade jag inspirationen... Jag hittar inte orden som annars kan flyta fram...

Ute är det grått och trist men inom mig bubblar det :) Jag lever ännu på endorfinkicken jag fick i onsdags efter mitt allra första gympass :) Jag har en helt underbar sjukgymnast som hjälper mig att jobba för en stark kropp. Och för första gången förstod jag varför människor "utsätter sig" för denna form av tortyr gång efter gång... Man blir ju lycklig! Hade min stackars ben tillåtit det hade jag skuttat med hoppsasteg till bilen :) Det hjälpte nog till mycket att jag fick testa på att boxas lite också...Fy fabian vad skoj det var!!!! Sa att detta vill jag nog (behöver jag) avsluta varje pass med. Jobbigt, men ack så skoj!!

Nej nu ska jag börja göra mig klar att åka till jobb nr 1 för kvällen :)

Ha en underbar kväll!!

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar