lördag 18 september 2010

Sovmorgon

Vinkade hejdå tidigt i morse till vännen C när hon skulle iväg och vara barnvakt...nåja, jag svamlade fram nåt, säkert ohörbart från under täcket där jag nog redan somnat om.. :) Jag tog min en låååång, och i mina ögon, välförtjänt sovmorgon :) Sååååååå skönt!! Skulle helst av allt bara ligga kvar i sängen tills jag måste upp och göra mig klar för jobb ikväll igen.. Känner mig inte ett dugg pepp fördet men men...det blir nog skoj när jag väl står på plats.

Om man hela tiden bara vill hem till sin säng för att den är så skön måste det ju innebära att man lyckats göra ett bra köp? Jag är iaf väldigt nöjd och det är ju viktigast :)

Nej, fortsätta dagen kanske? Dvs lägga mig i soffan och kolla lite på TV och vänta på att nästa maskin med tvätt ska bli klar :) Väntar på att C och lille J kommer hem också :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar