lördag 12 december 2009

Lördagkväll

Jag sitter hemma en lördagkväll och bara njuter av att ha det lugnt runtomkring mig. Lyssnar på lite julmusik och har faktiskt TV´n avstängd. Ska snart krypa ner i sängen och läsa en bok. Och ja, jag vet att jag låter som en gammal tant. Singel som jag är borde jag kanske vara ut på krogen och dansa benen av mig MEN....Jobbar man på krogen var och varannan helg så känner jag inte så mycket att befinna mig i den miljön. Det finns allt för mycket skit om jag inte orkar se när jag är ledig. Jag känner inte för att dricka mig berusad heller...Ser ingen nytta i det, inte just nu.
Var dock en sväng på krogen och dansade lite igår, ganska skoj tills alkoholen gjorde sin verkan på mitt sällskap och det blev bråk.... Blä! Glad att jag är singel faktiskt vid såna tillfällen. Har inte så mycket till övers för människor som inte kan hantera sin alkohol. Men det är ju bara jag.
Glad är jag iaf över att jag stannade kvar och faktiskt ville dansa. Det var så längesen och jag saknar det faktiskt.

Nej, dags att frysa in lussebullarna och sen sängen så jag orkar upp och kolla på Luciamorgon imorgon bitti :)

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar