tisdag 1 december 2009

Sjukling och parfymer

Inne på andra dagen hemma med snorig näsa och ont i kroppen....Jag har drabbats av en kraftig förkylning. Så nu ligger jag hemma i soffan och tycker lite synd om mig själv. Men jag hoppas att min syster kommer över med lite gott och håller mig sällskap snart.


Denna underbara parfym finns numer i min samling. Hittade den på MakeUpStore på rea. Såg senare på nätet att det tydlingen ska finnas en väska och fin ask till men den fick inte jag....Nåja, jag ÄLSKAR denna flaska! Och STORT plus att den doftar gott också (så att jag kan berättiga inköpet *ler*)
Jag kan inte få nog av parfymer, speciellt när de kommer i annorlunda flaskor :)

1 kommentar:

  1. Heeeeej :-) Nu har jag nog en aning om vem du är hihi. Har funderat vem som kommenterat under markattan på min blogg. Men så läste jag ditt inlägg om din soppa du hade gjort och kopplade direkt ihop det med din status du hade på facebook för ett tag sen kan det stämma... Kram

    SvaraRadera