onsdag 16 december 2009

Solsken och vintervitt

Men trots detta underbara vill jag bara gråta idag. Sitter på jobbet och har svårt att koncentrera mig på det jag ska. Känner hur irritationen bara växer.... Får använda all uppdämd energi jag har för att orka vara trevlig. Jag tror ändå att det någonstans är en bra reaktion på samtalet jag hade i natt med en mycket god vän, som ställde mig på kanten och utmanade mig till att hoppa.. jag kom inte så långt men ena benet hänger utanför kanten iaf. Men det är ju så satans jobbigt med alla känslor som ska fram. Och att se sig själv som en fin person... Hua!! Sen hjälper inte all värk som attackerat mig idag till heller... Men bara att bita ihop och gilla läget

Jag är glad för det underbara vita som lyser upp vår dag. Det finns en god förhoppning om att vi kommer att få en vit jul iår :)

Nu ska jag försöka koncentrera mig mer på jobbet

1 kommentar:

  1. Ja du vännen, ibland är det svårt och läskigt att hoppa. Men man ångrar sig kanske om man inte gör det :-) Kram på dig och tack för att du alltid kommenterar på min blogg, det värmer. Kram

    SvaraRadera